nov
6

Houston, we have a problem........

Címkék: Címkék | Szerző: manka. | 11:13 pm

Szerdán este telibe kaptam az uzsonnát és a viszonylag szerény mennyiségű vacsorát, pontosan az ölembe vissza, este 8kor a hintaszékben. Lajosom még sehol, én meg ott ültem egy bágyadt gyerekkel a kezemben, csöpögve a banános, gabonapelyhes trutyitól..... Tudom, már biztosan sokan jártatok így (vagy még cifrábban), de így elsőre eléggé lefagytam... Erre mit mondanak az okosok? Ruhástól állj be a gyerekkel a zuhany alá? (Megjegyzem nagyon okosan célzott, csak anya és a szopipárna vált áldozattá - hiába, no, az én lányom:)

A bejegyzés trackback címe:

https://euroatlantikapcsolat.blog.hu/api/trackback/id/tr605618779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Grand Plié 2013.11.12. 23:17:55

Hú, babysitter koromban engem is felavattak ezen a téren. Egy életre megjegyeztem!

Remélem a leányzó már jobban van.

Lila Lisa 2013.11.12. 23:35:46

2 dolog:
első: az adminunk :), tudom, h most főállásban elfoglalt csöppség fókuszú, de megkérhetném, hogy idetévedt teljes nevű (nevét vállaló hülyét) kicenzúrázza. Ki lehet törölni a kommentjét??
én felháborítónak tartom, hogy a fb ilyet enged, hogy belepofázik a levelezésinkbe !!! ide jön és kommentel, full felvállalással. csak azért mert ezt a fb megkérdezte, és ő engedte, hogy na jó, a gyorsaság kedvéért megy ez a bejelentkezés egy klikkre is.
második: hol kell uj bejegyzést írni?? mert nem találom. az évek elfeledtették velem, olyan rég jártam itt.
nagyon köszi eltűntem innen,
csak az a másik vissza ne jöjjön megint !! :)))

Lila Lisa 2013.11.12. 23:48:17

huuu sikerült nekem is kilőni ezt a hülyét, remélem többet nem is jön vissza ide kommentelni :)))

én meg jövök holnap kommentelni, mert annyi mondanivaló ragadt bennem

jó éjt pusziiii

Mr Big fan 2013.11.12. 23:48:55

haha, közben én is kimoderáltam... :)

Grand Plié 2013.11.13. 07:58:42

@Lila Lisa: :)))
Tényleg pofátlanság, hogy csak úgy belekotnyeleskedik a beszélgetésünkbe! De ügyesen eltávolítottad a kommentet a "Moderál" paranccsal. Mind adminok vagyunk, így ezt mindannyian meg tudjuk tenni.

Új bejegyzés: lépj be - bal oldali fő menüben "ehyéb" alatt válaszd az "Admin"-t - a megnyó új képernyőn keresd az "Új bejegyzés" linket.

Grand Plié 2013.11.13. 08:01:53

Persze nem ehyéb, hanem egyéb. Olyan picik ezek abetük reggel a telefonon!
süti beállítások módosítása