okt
30

Kávé

| Szerző: Babek | 11:46 pm

avagy ezért jó egy pszichológus a csapatban...

Szóval, tegnap hosszan bizonygattam Lila Lisának, hogy NINCS MÁS LEHETŐSÉG!, de azért a szavai még hosszan munkáltak bennem (mert a szavak már csak ilyenek) és ennek eredményeképpen ma reggel úgy döntöttem, hogy van :-) Reggel nyolckor ugyanis fogtam Pöttömöt és Picurt, beraktam őket a kiságyba ("Játszatok szépen!") és kimentem a konyhába inni egy kávét! És tök jó volt! Ott ültem egyedül (!) a konyhaasztal mellett, kezemben a forró kávéval és nyugodtan szépen átgondoltam a napomat. Jól esett nagyon.

És abban az öt percben, amíg kávéztam csak ötször kellett biztosítanom a másik szobában játszó gyermekeimet arról, hogy igen, látom milyen szépen játszanak és milyen ügyesen építenek, csak így tovább :-)


Mi a tanulság? Többet kell találkoznunk!

Ahogy azt már Mr. Big Fan is megmondta, hiába nagyon bölcs barátnőink vannak.

A bejegyzés trackback címe:

https://euroatlantikapcsolat.blog.hu/api/trackback/id/tr615607247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása