júl
16

Az elszólások

| Szerző: Mr Big fan | 8:47 pm

Nem tudom ki mennyire olvassa a blogot mostanában és főleg a kommenteket... Pliének könnyű, mint adminisztrátor hall-lát mindent. Nem is csoda, hogy pont ő kapta  el az egyik kommentemet egy fotósról. Aki egy barát csak, viszont gyönyörű és napokig tudnám nézni. Amellett, hogy szép még kedves és aranyos is. By the way vele találkozott Pötyi is.

Viszont nem róla akarok nektek írni, hanem egy másik fotósról, aki azt hiszem a pasim. Még korai, de mióta megismerkedtünk minden nap találkoztunk és tegnap részegen a partkban megállapodtunk, hogy akkor mi járunk. Ilyenkor minden alkalommal megrökönyödök, hogy ezt meg kell beszélni, de hát ez amerika, itt így csinálják.

Cuki pasi, magas, hasonló színeink vannak, 41 éves, érzékeny művész fajta. Sajnos most éppen nem tudja mit kezdjen az életével, mert NY-ban fotósnak lenni nem könnyű. De adunk neki egy kis önbizalmat és minden rendben lesz.

Többet majd ha lesz mit, meg majd szóban.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://euroatlantikapcsolat.blog.hu/api/trackback/id/tr505408707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Grand Plié 2013.07.17. 10:34:13

De jó! De jó! :)))
Kérünk fotót rólatok, persze nem ezen a publikus fórumon.

Amúgy én, aki kissé fekete-fehér gondolkodású leszek mindig is, szeretem tisztázni a helyzeteket. Tekintsetek naivnak, de még hiszek az adott szó erejében. Ezért nekem szimpatikus, hogy megbeszéltétek, hogy akkor ti most egy pár vagytok.
Annak idején én is nagyon örültem, amikor az én igencsak hóbortos és csapodár kedvesem kijelentette, hogy akkor mi mostantól egy párként folytatjuk hivatalosan a kapcsolatunkat, mert ez nekem egyfajta biztonságot adott.

Babek 2013.07.17. 20:34:16

Jaj, de jó, jaj, de jó, jaj, de jó! És mindjárt jön az élő beszámoló :-)
Mondjuk, ha engem kérdezel, várható volt, hogy most jön valaki, aki nagyon NY-i és nagyon helyes... ;-)
süti beállítások módosítása