Péntek este jövök fel a mozgólépcsőn a bevásárlóközpont oldalában. Előttem egy négyes helybéli férfitársaság a következőket műveli. (Egyébként nem beszélgetnek egymással).
1. emberke (hozzám legközelebb). Hátrafordul, megnéz, visszafordul.
3. emberke: Hátrafordul, megnéz, vissza.
2. és 4. egyszerre hátrafordulnak, rámnéznek, vissza.
3. újra hátrafordul...
Itt elkezdek hangosan röhögni:)))
Ráadásként egy marketing esettanulmány. Az alattunk lévő bevásárlóközpont aulájában 4 naponta új promóciót csinálnak. A mostani megér egy bejegyzést, ím a főmotívuma:
Számomra felvet ez néhány kérdést:
1. Miért férfi?
2. Miért van kifestve?
3. Miért egy olyan országban, ahol börtönnel büntetik a homokozást?
4. Miért női dresszben? (egyébként ezen a képen nem látszik, de a középső figura korcsolyázik, a kampány neve pedig glitter and ice)
5. Miért látszanak ki a mellbimbói?
(6. Ez már csak egy zárójeles kérdés: Az egyik itteni plakáton a központi figura feltartja mindkét kezét, és a hónaljkutya is látszik. Na azt már tényleg nem értem....)
Annyit találtam a fenti kampányról, hogy a fickó olimpiai korcsolyázójuk. De akkor miért vállata ezt?
Csak én vagyok nagyon maradi, vagy ez tényleg elég hogyismondjam.... furcsa?
Utolsó kommentek