Az otthoni munkahely nagy hátránya, hogy a munkahely (és a papírhegyek) nem korlátozódnak a dolgozószobába, hanem ellepik az étkezőt is. Bár már vettünk egy tálalót, hogy ott gyűljenek a céges papírok nem sikerül megtisztítanom az étkezőasztalt. :-(( Gyakorlatilag a fél asztal papírokkal van tele, amihez nem lehet hozzányulni, viszont néha vacsizni sem tudunk leülni..
Persze ebből vannak bonyodalmak, mint pl. tegnap: Billy egy nagyon fontos papírt keresett, és nem talált este 1/2 11-kor. Persze zaklatott lett, szitkozódott stb. Ilyenkor próbálok nyugodt asszisztensként viselkedni, és végiggondolni, hogy hova is tehette. Sehogy sem találta, így elég feldúltan feküdt le.
DE egy jó személyi asszisztens (feleség) attól jó, hogy nem adja fel olyan könnyen. Átkutattam a kukát (!!), majd a szisztematikus keresésbe fogtam a dolgozóban. És persze 5 perc múlva már meg is volt a papír!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-))) Lehet, hogy egy délelőttöt Billynek is a szortírozással kellene töltenie, és nem csak ide-oda pakolgatni a fontos papírokat??????
Persze ez nem egetrengető nagy hír, de nagyon feldobta a délelőttömet határozottan feldobta, és a családi béke is helyreállt. :-)
Utolsó kommentek