ápr
15

A mai napon, igen a mai napon, szük fél év diéta/éhezés után felhúztam az s-es bördzsekim cipzárját, és már tudok benne LÉLEGEZNI is. Ha már itt tartunk, kell vennem egy újat:)))

A bejegyzés trackback címe:

https://euroatlantikapcsolat.blog.hu/api/trackback/id/tr486038508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Grand Plié 2014.06.26. 21:58:35

Ügyes vagy Manka! Átérzem az örömödet :)
Én még nem tartok ott, ahol te, de emiatt csak magamat okolhatom, uis nem tudom magamtól megtagadni az édességeket. De így is nagy öröm ért az imént.
Elővettem egy bőröndöt, hogy csomagoljak (ld tegnapi bejegyzésem). Meglepetten vettem észre, hogy nem üres volt, hanem tele a nyári ruháimmal. Azt hittem, ezek otthon maradtak, mérgelődtem is emiatt a 25 fokos helyi kánikulában. És belefértem a legtöbbe :)))
süti beállítások módosítása