ápr
3

Az úgy volt, hogy volt nekünk egy nagyon unalmas értekezletünk, ahol elmondtak sok-sok unalmas infót, én majdnem elaludtam mert Pöttöm baba egész éjjel fogzott, természetesen a vállamon és így csak arra koncentráltam, hogy megfelelő időben bólogassak és mosolyogjak, legalább nagyjából... Merthogy már megint egy együttműködés, a nagyon aktív (és teljesen idióta) kollégákkal és ide is meg oda is menni kellene, meg reprezentálni, de mi nem megyünk, mert kicsik vagyunk és kevesen vagyunk, pedig a láthatóság, főleg nemzetközi szinten mennyire fontos lenne, és van is pénz most utazni, dehát ugye reggel kimenni, másnap este hazajönni, kinek kell ez, dehát ez munka, nem szórakozás és menni kéne, de ki megy? Senki. Én igyekeztem meghúzni magam, engem hagyjanak békén, utazom én eleget, dolgozom én eleget, a fene akar még egy hülyeséget bevállalni, ami nem is az én témám és utálom is (az európaizáció hatása a magyar parlament működésére, fúj!).

A fönőköm végül belátja, hogy itt aztán senkit sem beszél rá az utazásra, sóhajt és azt mondja: "jó, akkor megírom Brüsszelbe, hogy nem megyünk!"

MI VAN??? BRÜSSZELBE?? Úgy ugrottam fel mint a pinty, hogy igazából én de, hű de átgondoltam és most ebben a másodpercben jut eszembe, hogy van egy nagyon jó barátnőm Brüsszelben, akit látni akarok de nagyon, hogy ez egy érdekes téma és csak egy estét nem lennék itthon és megoldom én és persze előadok is, igény szerint énekelek és táncolok hozzá, csak légyszi, válasszatok engem!!!

Választottak.

Grand Plié MEGYEK!!!!!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://euroatlantikapcsolat.blog.hu/api/trackback/id/tr295886348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr Big fan 2014.04.04. 18:19:12

Jaj de jó, mkor mész????

Grand Plié 2014.04.04. 18:24:27

Nagyon várunk már! Ma bejegyeztük a jeles napokat Manócska naptárába :)

Lila Lisa 2014.04.05. 13:18:34

mikor vannak a jeles napok? :)

Babek 2014.04.09. 21:51:42

@Lila Lisa: Június 12-13, csütörtök-péntek. Elvileg csütörtök este szabad leszek + pénteken is délben vége a programnak, de csak este 9-kor indul haza a gépem, így remélem, hogy el tudom csábítani Pliét és Manócskát egy kis városi tekergésre :-) Jaj, de várom!!!!

Grand Plié 2014.04.10. 10:28:21

@Babek: Mi is nagyon várunk, Babek!!! Naná, hogy sétafikálunk majd a belvárosban. Megnézzük, milyen ruhában pisil a kisfiú és számodra a feministák által emelt pisilő kislány szobrának meglátogatása is kötelező lesz ;) Főleg, hogy az utcájában van az a söröző, ahol a világon a legtöbb féle sört lehet megkóstolni. Vagy együnk tejszínhabos, epres goffrit? Utána heverésszünk egy parkban a napsütésben, mint a belgákok? Nagyon várunk!!! :)

Többiek, gyertek ti látogatóba!!!
süti beállítások módosítása