Nem értem, hogy itthon miért nem működnek simán a dolgok, és miért kell mindenért küzedeni. Na jó, azért nem akkora a probléma, inkább csak zavaró tényező.
Még Babekkal vásároltam GrandPlié akciós kártyájával egy tuti kis blúzt a Jackpotban. Hát, még így engedményesen sem volt olcsó - itthon el sem mertem árulni, hogy mennyi pénzt adtam érte. Nagyon örültem a darabnak, mert trendi, sokmindennel felvehető, praktikus stb.
Mikor először felvettem, akkor láttam, hogy anyaghibás - ezért megkértem édesanyámat, hogy vigye vissza a boltba - cseréltesse ki. Itt kezdődött a probléma: ugyanis a méretemben már nem volt, csak a próbababán. Megígérték, hogy a következő héten jön a kirakatrendező (sajnos ők nem tudják leszedni!?), és akkor kicserélik nekem és telefonálnak. Természetesen nem csöngött a telefonom. Ekkor édesanyámat visszaküldtem a boltba, hogy intézkedjen, ahol nagyon kedvesen mondták, hogy? "Ja, volt itt a kirakatrendező, de nem szedte le a blúzt. Majd a jövő héten!" Ekkor már egy kicsit feszültebb lettem... Ugyanis kisütött a nap, meleg volt, és szívesen hordtam volna az új darabomat - hiszen azért vettem (vagy???).
Megint eltelt egy hét, és tegnap az üzlet közelébe kerültem - de sajna nem jutottam be, így ma anyukám ment vissza a boltba. Most már kissé felpaprikázva kérte őket, hogy szedjék le a ruhát, vagy hivják a kirakatrendezőt. És, hihetetlen módön, szájukat húzva ugyan, de lekerült a blúz a próbababáról!!!! :-)))
Csak azt nem értem, hogy miért nem lehet ezt elsőre elintézni - kedvesen, nyugodtan.... És annyi ilyen esetet tudnék még mesélni, gondolom nem csak én.
Ezúton is köszönöm édesanyámnak, hogy "harciasan" küzdött a felsőmért. :-)
Utolsó kommentek