okt
28

Pofám leszakad

| Szerző: Mr Big fan | 4:30 pm

Csak, hogy ne maradjatok le a legfrissebb marhaságokról:

korábbi nevén Aktivista, aki júniusi látogatásom után eltűnt tegnap jelentkezett, hogy nem hagyta-e nálam a fekete cipzáros pulóverét??? WTF???

Hogy lehet valakinek pofája ehhez?

Úgy elküldtem volna a fenébe az aktivistaságával.... de nem tettem...

A bejegyzés trackback címe:

https://euroatlantikapcsolat.blog.hu/api/trackback/id/tr275603249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Babek 2013.10.30. 23:50:25

Oh sorry, I thought it was my gay friend's - it just looked so stylish you know!

Mr Big fan 2013.11.12. 21:58:22

Ismeretlen szám: Hi Mr. Big! How are you? Did I by chance leave at your place a black sweather with zipper?

Én: Hi, who is this?

Ismeretlen szám: Az aktivista

Én (teljesen őszinte meglepetőssel):
Oh!
No you didn't

Aktivista: :(! Thank you

Persze emlékeztethettem volna arra, hogy nyár volt és a tengerpartra jártunk. Vagy arra is, hogy aktivista lévén talán az emberekkel is bánjon megfelelően...
De nem tettem, mert semmi értelme és mert egyszer én is felnövök (vagy valami olyasmi) és az ilyen szarháziakon nem idegesítem magam. Ugye??? :)
süti beállítások módosítása