feb
4

Tisztelt bírálók!

Címkék: Címkék | Szerző: Babek | 1:52 am

Köszönöm, hogy elolvasták a dolgozatomat és részletes kritikát írtak róla, tényleg, tök jó fejek voltak, igazán nem kellett volna. Én elismerem, hogy sokkal jobban ismerik a témát és sokkal jobban tudnak tudományos munkát írni és mindenben igazuk van, és ígérem, hogy ezentúl jó leszek, csak légyszi-légyszi engedjenek már utamra és adják meg azt a nyamvadt doktorit, mert már rohadt sokat szenvedtem érte. Esküszöm, hogy ezentúl koherensebb lesz a módszertani megközelítésem, meg fókuszáltabb hipotéziseket írok a mandátumalmozás témakörében,  igazán. Sőt, ha gondolják ezentúl soha nem írok egy büdös szót sem ebben a témakörben! Komolyan, én mindent elfogadok/megértek/megfogadok, mind a hat oldalnyi kritikát, de most képtelen vagyok ezt hasonlóan részletesen és szépen megírni, röpke hat oldalban. Igazuk van – ennyi nem elég?

Nem? Jó, mert különben sincs igazuk, maguk csak okoskodnak itt nekem, mert mást kritizálni azt ám könnyű, olvastam én a doktorijukat, na, nem tudom mire fel ez a nagy mellény. Meg egyáltalán mi az, hogy a harmadik fejezet negyedik pontját, a második fejezet hatodik pontja elé raknák, basszus, ez most kinek a doktorija?? Az enyém és szerintem ott van jól, ahol van! Mert megpróbálhatom én „szélesebb kontextusban értelmezni a problémát”, miközben „letisztultabb elméleti keretet alkotok” – csak éppen ez úgy hülyeség, ahogy van, ugyanis ez a két elvárás ellentmond egymásnak...

Persze-persze tudom én, hogy ez itt most szerep, és maguk most A Bírálók, én meg A Védő és ezért maguknak bírálni kell, nekem meg védeni... Csak most én éppen nem tudok. Se védeni, se választ írni, se semmit, mert a nagyobbik gyerekem 11-ig szórakoztatott, a kisebbik meg most fog kelni enni és ugyan tudom, hogy itt most nem szülő szerepben vagyok, és ilyenkor, ha dolgozom, félre kellene raknom a családi gondokat, ami tök jó is lenne, csak ezt valahogy meg kellene értetni a négyhónapossal is, hogy akkor ő most félre van rakva és inkább legyen csak reggel éhes. Ha ezt megértetik vele, akkor esküszöm, írok valami értelmes választ maguknak is. De addig esélytelen....

 

Ja, egyébként 27-én lesz a védésem, majd tessék rám gondolni, meg drukkolni, persze tudom, hogy átengednek, de akkor is, itt most egy nagy fordulópont jön, én két éve ezt a művet írom és akkor most még meg is védem és akkor vége, mehet a fiókba, én meg ha minden jól megy PHD Mommy leszek. És akkor mi lesz? Na, ez az, ezt még majd fel kell dolgoznom, hogy semmi, de majd egyszer biztosan azt fogom gondolni, hogy megérte. Majd egyszer, ha már kialudtam magam....

A bejegyzés trackback címe:

https://euroatlantikapcsolat.blog.hu/api/trackback/id/tr445061545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Grand Plié 2013.02.07. 07:21:35

Tudod, hogy én nagyon büszke vagyok rád, mert te vagy az egyetlen az ismeretségi körömben, aki ezt a nagyon megterhelő és embert próbáló feladatot bevállalta. És még a csemetéid is nagyszerűen cseperednek. Ez neked most nem nagy vigasz, de engem abszolút hidegen hagy, hogy a bírálók milyen gombokat nyomtak meg a bullshit generátoron, mert ahogy írod, nekik most az a feladatuk, hogy csomót keressenek a kákán.
Az utolsó akadályt is venni fogod, nagyon drukkolok 27-én!

Babek 2013.02.07. 11:33:50

@Grand Plié: Köszönöm, ez nagyon jólesett!

Mr Big fan 2013.02.08. 21:29:49

igen igen igen! Abszolút egyetértek Grand Pliével! Zseniális amit te itt végrehajtottál.
Azt se felejtsük el, hogy a védésnek azért az a neve ami, mert meg kell védened, amit te írtál. És te a fentiekben pont ezt meg is tetted. A kanadai védésem során szarrá izzasztottak, majd a végén megkérdezték, hogy kisasszony, ha most kezdené máshogy írná? - mondtam, hogy nem. A konzulensem mondta, hogy ez volt a legjobb válasz amit adhattam és ezzel igazán megvédtem amit gondoltam.
Tudod, ők a fiatal generációt is látják benned, akire nagyon büszkék, de mostantól viszont már konkurencia vagy. Nem is kicsit.
Szóval büszkék vagyunk rád mindannyian!!!

Babek 2013.02.11. 22:18:20

@Mr Big fan: Köszönöm!! Egyébként vicces, elküldtem a tutoromnak a választ, aki visszaküldte, hogy tessék keményebben védekezni :-) Igazatok van, a védésen sem hagyom majd magam
(Ha lesz már védés by the way, ugyanis a bírálóim kitalálták, hogy mégsem érnek rá akkor, amikorra - miattuk - minden más kolléga szabaddá tette magát, és legalább egyiküknek ott kell lennie, ó ezt már annyira unom, de mindjárt vége).

bogracs 2013.02.13. 15:44:57

Hajrá Babek! Drukkolok! És igenis lesz valami utána. A tudat, hogy megcsináltad, elérted amit akartál, keményen megdolgoztál érte és meglett az eredménye. És mi (és még sokan mások) is büszkék leszünk illetve már most is vagyunk rád!

manka. 2013.02.14. 12:27:28

Èn a mai napig nem értem, hogy csinàlod. Jelenlegi legnagyobb teljesìtményem az, hogy ha ügyes vagyok, meg tudom mosni a hajamat nap közben. Ne hagyd Magad letörni, nem sokan lennének arra kèpesek, amit Te csinàlsz!!!
süti beállítások módosítása