ápr
7

Első lépések

| Szerző: Babek | 11:09 pm

Összeszedtem magam és megtettem az első lépéseket a tavaszi megújulásom felé: megettem a maradék zserbót, hogy ne álljon a fogyókúrám útjában.  Remélem, büszkék vagytok rám!

A bejegyzés trackback címe:

https://euroatlantikapcsolat.blog.hu/api/trackback/id/tr925206478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr Big fan 2013.04.08. 21:47:05

hahahha! Én is így szoktam kezdeni! Mert ugye mindenki azt mondja, hogy a szekrényben csak egészséges dolgok legyenek! Viszont az is alap, hogy ételt nem dobunk ki... így csak egy megoldás van/volt, ezt jól felmérted!

manka. 2013.04.10. 21:54:04

Igen-igen, most fejezem be az ajándék ferrerot, hogy ne legyen útban. Veled vagyok Babek!!!

Babek 2013.04.11. 22:09:21

Köszönöm a támogatást!
süti beállítások módosítása